Thursday, November 26, 2009

Salam AidilAdha....

...Salam Aidiladha...buat semua yang baca blog ni..walau aku tau macam takde orang baca jer..huhuhu...siann...adelah sorang dua kot..oklah tu...Maaf dipohon atas sebarang kesilapan&keterlanjuran....

..taun ni dapat balik Pekan..wuhuuu..apa? balik pekan lagi?kata en omar..agak kureng puas hati..heheh..yer arr..dah 2 taun dah saya Raya Haji di perantauan..flashback**..raya haji 2007...jalan balik pekan banjero...oleh kerana idak begitu adventure untuk naik perahu yang ditarik itew..aku raya kat umah aku kat kuantan je...masak mee kari..(raya2 makan mee kari..alangkahh)...raya haji taun lepas, aku ade di negara matahari terbit...Jepon..makan tempura hari raya.hihihi..abis flashback**so atas sebab sebab yang saya rasa tidak perlu dipertikaikan lagi..kita raya kat pekan arr taun ni..kata aku kat en omar...atas rasa tolak ansur yang bagus..en omar diam aje..diam itew tanda setujulah tu.....yeay yeay..raya kat pekan....


..walaupon raya di pekan sangatlah tidak happening...yang penting dapat raya kat umah bondaku...happening ke idak..itu cerita lain...aktiviti raya kami..makan, tv, tido, jalan satu dua umah(kalau rajin)..tv,makan,tido..huhuhu...raya tidak sihat...:p

..selamat hari raya everybody...drive safely..remember your love ones....

No comments: