Wednesday, November 4, 2009

Mari Cuci~Not a Musical

..harini nak citer pasal keje rumah..huahua...aku akui aku bukan seorang isteri/wanita mithali yang tip top dalam buat keje2 rumah ni...kiranya main ikut mood ar nak buat ke tak...kalau penat balik keje tu..faham2 ajerla....


...so bagi wanita berkerjaya aka career woman( macam best jer bunyi) yang seperti aku, yakni, bukanlah seperti soperwoman yang handal serta rajin buat kerja rumah seperti balik kerja angkat kain,masak, basuh baju, lipat kain, gosok baju, sapu sampah,mop lantai,vacuum carpet,sapu sawang, buang sampah,mandikan anak,tidurkan anak,main dgn anak and the list continues tiap2 hari rutin ni akan dibuat(tiap2 hari yer)...so kiranya tip top gila ar umah dia ni....memang ade wanita handal seperti ni di luar sana...


..well, bagi yang biasa2 seperti aku...yang buat juga seperti di atas, tapi bukan hari2 dan bukan semua pada satu masa...aku ingin memperkenalkan mr muscle, bukan lelaki sasa badan otot2 itu yer...hahaha..iklan percuma lak..yang digunakan untuk basuh jubin2 dan lantai2 khususnya dalam bilik air...sangatt berkesan...tips: sebelum korang p mandi...pancutkan dulu mr muscle ni..dalam 3-5 minit..pastu sambil mandi tu..korang berus ar lantai/mangkuk tandas/sinki dalam bilik air...ya ampunnn...senang sangat hilang...sinki seperti baru jadinyer..aku sangat sukaaaa....mudah,murah dan menjimatkan masa...so lepas mandi, bilik air pon bersinarr......suami pon sayang( tiba2 masuk iklan johnson mandian susu)......so bagi career woman, tenaga pon sisa2 je tinggal masa balik keje tu..sangat sesuaii ini balang.....


saje je aku promot bende ni...sebab aku suka guna...senang beb...so basuh bilik air tidak susah lagi...huhuhu......(harap2 ade org marketing mr muscle ni terbaca entri aku ni..;p)

No comments: