Saturday, November 21, 2009

~Pagi Sabtu~

..hari ni sabtu, 21/11/2009..aku masuk keje lagi...

pagi tadi penoh semangat kewanitaan..huhuhu...membuat sardin roll untuk sarapan...plan nak buat untuk en omar dan aku sekali bawak bekal....so after solat suboh..siang bawang and masak sardin cap ayam tin paling cenonet..and then kuarkan pengukus comel dari kabinet..fuh fuh tiup habuk ,..nampak sangat jarang guna,...heheh...then bersihkan kukus dan atur 10 keping roti dalam tu...kira2 cukup ar ni...and the kukus jap..dan roti sedia untuk digulung....

..pas2 siap gulung...panaskan kuali n minyak..salutkan ngan telur ..terus gorenggg...pehtu..siap ar untuk dimakan...bancuh kopi O sekali...

..bila en omar makan..aku tanya sodap ke jang?..dia kato..sodapp..nak bawak bekal tak? dia siap fikir2..tak nak ar..ramai orang...segan nak makan sensorang...abang makan kat umah ajerla...berapa banyaklah en omar tu boleh makan..isk..isk..banyak lak sardine roll aku ni..takpela..aku pon bawak jer bekal tu untuk aku...

..kat luar hujan agak lebat...so aku pon p la hantar dia ke p kerja( bagus kan..huhuhu)....terus dari situ aku ke opis....kenyang dah makan 2 keping sardine roll ni...ade balance 3 lagi ni nak bagi sape ni?..ermm......kat umah ade lagi aku plan nak makan tengahari..hahaha..

pehni nak sambung kemas2...kalau rajin nak sambung projek untuk performance evaluation..akhir taun dah ni...tak siap lagi nehh....huhu

No comments: