Monday, November 30, 2009

Darah Tinggi

..harini tak sempat Monday Blues....buka2 jer email..terus darah tinggi gua naik( kalau ada)..membaca karenah makhluk2 asing nih..tapi oleh kerana boss dah pesan kamis aritu...jangan cepat marah..nanti cepat tua...huhuhu...aku pon cuba kawal emosi...terus rasa cam takleh senyum jer bila tensen neh...if you see 2 donkeys fighting, dont interfere and fight like them..if yes, you'll be like donkey too..so cool down, be profesional, sit back and watch them fighting..camni ar, kalau ko tengok orang bodoh sombong marah tak tentu pasal, ko pon jadik cam depa gak kalau ko sama naik nak marah...so cool down...itu pesan boss aku...

..berbekalkan kata2...jangan risau lebih2..takkan jadi apa sangat pon nanti...buat je yang terdaya n terbaek...aku pon memulakan langkah penyelesaian...sampai petang ni..setakat ni boleh handle lagi and takdelah jadik ape pon...selalu macam tu la..riso jer lebey2..last2 ok jer...tapi benda yg kadang2 kita expect mudah dan senang...tiba2 macam2 halangan datang..selalu gak jadik camni..well..life full of surprises....

...tadi terhantar resume....saje je gataii..aku tahu tak dapat nyer..bukan nak mengalah awal..tapi still tak cukup experience kot...its ok, kerja sini pon okey..selagi tak dapat yang lebih baik,diff scopes,more challenges(nak cabaran sangat kunun)...

No comments: