Thursday, November 12, 2009

Kuasa Pujian

...semalam inspektor gejet dan detektif conan mendapat pujian..hasil siasatan bagus walau baru first time buat(memang arr,tengok CSI je kojenye..ade kaitan tak?)...wah2...hasilnya aku diajak lagi untuk menemusiasat si defendan...apa??..ini tak boleh blah...haha..so aku dengan rasa humblenya memintak diri- takpela en W, saya rasa tak selesa lah..biarlah En W and Detektif Conan je pie..lagipon defendan lebey biasa dengan Detektip Conan...so..dapat excusekan diri...ishh soganlah eden, mesti mamat tu pon sogan nyer kalau aku yang tanya....aku pon laie ar sogann..

..wahh..mesti pasni ni kalau ade kes secara auto terlantik sebagai pegawai penyiasat sobab dah ado pengalaman...alaaa....nak mintak vest ar macam ni..macam dalam 360 tu..huhu..baru ade gaya macam inspektor gejet...har har har...

..so..arakian dek kerana dapat pujian itew...aku punya hati ada gembiralah..terus bersemangat siapkan ketas keje yang bos aku suruh buat...siap ade diagram2 lagi...siap balik lewat lak tu untuk siapkan draft..waduh2....ini suda baguss....hehehe, terpuji diri sendiri lak....

No comments: