Tuesday, October 6, 2009

Mohd Fakhrul Izham

entri ni khas utk anak sedare aku..permata hati...

....dia ni si petah anak sedare aku...macam2 keletahnye mencuit hati kami....umur dia 4 taunla...
cakap macam makcik2 sebab kalau makcik belah pak dia tak dapat jaga..mak aku yg jaga...so persekitaran dia makcik2...cakap pon macam makcik2...

..kalau dia ader..memang lenguh keng( org pekan cakap keng ni sendi rahang..wahhh)....dia akan cakap@ tanya soklan tak berenti2..semua benda menarik perhatian dia..biaser arr bebudak kan..tp dia punya sifat nak tau terlebih sikit...soklan2 yg dia tanya kdg2 kita pon tak terfikir..kalau tanya aku..selalu aku kantoii tak reti jawab..haha..selalu dia boring tanya aku..mesti dia kata..aperlah dia ni semua tak tauu...

..dia langsung tak pelat...wahh cakap terang dan jelas tanpa dengung..huhuhu...

..dia malu nak nangis..first time aku jumpa budak kecik malu nak nangis..dia cepat2 kesat air mata dia n cover pura2 ketawa..soooo cutteee...

..tak suka junk food..makanan kesukaan..nasi..nasi...nasi....paling suka ngan telur...kalu takde telur ikan n ayam pon ok...pastu dia akan makan banyak dari aku...ayat dia...erm.....sedappppnyerrr.....

...tak suka main benda bukan2..dari kecik..dia main mainan dia jer..so aper benda yg ader kat umah selamat dari tangan dia...letak ar ape benda pon..takkan dia usik....

satu benda paling dia suka tengok ialah...kipas...Ya Allah..sukanya dia....pastu start tanya soklan pelik2..kenapa kipas ni pusing ke kanan bukan ke kirilah..kipas ni kenapa boleh kuarkan angin arr..kenapa dia boleh pusing arr..kenapa..kenapa..n kenapa....

ayat dia paling best sekarang...adik lelaki Melayu...huhuhu....

..suka wonderpet....cakap pon kdg2 dia akan buat versi wonderpet....ini seriyesss....
..tumpang lalu..maaf(kalau dia nak lalu)

..permata hati kurniaan Allah ini...walaupun bukan darah daging kami( anak angkat)...tapi kami sangat sayang dia...taun depan dia masuk tadika..wahh..kalau prestasi tanya soklan dia ni masih dikekalkan..cikgu mesti rasa nak lari balik punyer...hahahaha......




No comments: