Wednesday, October 7, 2009

Makcik Betul..

semalam..balik kerja pukul 6 petang...dalam kereta dah siap berangan-rangan nak masak lauk pe petang ni( eceh..takla) sebenarnye berangankan air soya sejuk dalam esbok( read:petiais)..hahaha..berenti depan umah..keluar dengan machonyer,...eh silap ayunyer bukak pintu pagar...masuk kete semula and parking kat porch(kurang pasti ejaan nihh....)...

..tengok2 henbeg..carik kunci umah...korek2...tengok2 kat dalam kete...sahhhh..kunci tertinggal dalam umah..huhuhu..guaness....masa tu dah pukul 6.20pm...nak call en omar, sim card aku dah takleh guna..yg baru kat tangan en omar...hahaha...cantekkk jerr...makcik sebelah takde..depan umah lak segan hubby dia tgh syok2 basuh kete kat depan umah....

..pikir2 2 minit...masuk R..kuar semula porch...p masjid jap arr..nak solat..jalan sikit...nampak umah member..pikey2..okeylah...pusing semula..park depan umah dia..bini dia ade tak ni...fyi kawan aku tu lelaki...tgh2 segan nak kuar tu..bini dia pon balik...okey2,...huhuh..buat muka kerang busuk...cakap nak tumpang satt..kunci tinggal lak....hahah..gelakkan diri sendirik...

..itulah citernya..kemakcikkan aku semalam....selalu dok bising kat en omar suka tinggal barang,...amik ko aku lak..kena..pasni takley ar kutuks en suami lagi...nnti kena perli..

best gak semalam...member bawak kuar kueh raye lagi..siap beraya lagi tu..kalau tak takde arr aku makan popia simpul yg sgt sodapp..hahah..siap tempah lagi..sempatt....

moral of the story..tinggalkan kunci anda kat umah untuk makan kueh raya best..takla...lenkali cek arr dulu kunci ade x sebelum kuar umah....:P

1 comment:

kuizikel said...

nanti raya umah aku, popia simpul aku sedap gak tau, rangup :)