Wednesday, December 23, 2009

Rocklah Sangat


..entri tentang peristiwa lama berdarah kembali...eh tak tak..entri terbengkalai..


pasal annual dinner company 5/12/2009 aritew...huhuhu...menjadi rockers sambilan aku kali itu..awat? dijemput naik ke pentas dan merock..wah wah sib baik aku tak pakai jubah...kalau tak jadikla mak aji rock..eh eh...takde la rock mana..just pegang penyapu buat2 macam goreng...ish sungguh teruk itu comittee kenakan aku..memang kuat tul menyakat aku....macam tiap tahun kena naik pentas....tengok aku..macam takde perasaan jer pegang penyapu..cover ayu bah...


anyway..have a fun night walaupun tidak segah dulu2 nyer annual dinner atas dasar boss kedekut,...oppss..eh salah..dasar cost cutting( ni jerla alasan management)..takper..takper...
..dapat gakla voucher buat beli tuala( hehehe).....

No comments: