Saturday, February 6, 2010

Terkelu Kata di Kala Tengah Kunyah Sardine Roll

....semalam semua boss sudah pulang ke opis....erm..selamat kembali ke alam realiti bak kata sorang member aku...hahaha...pulang mereka dengan membawa 2 orang seveniyer...mat saleh besar tinggi dengan pangkat yang besar...sori no souvenier, dont have time to find one, kata boss aku juga boss2 yang lain...no hal lah...its okeylah....

..2 orang mat saleh yg bernama craig dan andy adalah berpangkat VP..kiranya bawah pada CEO ar ni..berjaya diangkut pulang ke kuantan dengan jayanya..hahaha....tujuan datang..biasala..melawat..program bertemu rakyat macam YB2.....

..kala petang...ada taklimat dari diaorg ni...biasala..benda yang sama..good...good..good...anyway..but...furthermore..etc....okay...masa untuk makan...hahaha..bau kueh memanggil2 sejak tadi dan kami telah memilih tempat strategik iaitu belakang sekali, tempat paling dekat dengan kueh...okay, i admit, perangai macam budak sekolah lagi....sedang2 aku beria2 makan@&berkepochi...tiba2 datang la pulak boss aku kenalkan aku dengan mat saleh tu...this is izah i am talking about..bla..bla....aku ni dahla sardine roll penuh dalam mulut...hanya mampu sengih2 jerla...pastu bila dah abis telan, aku gelak2, ntah hapa2..mesti mat saleh tu kata awat la minah ni dok gelak macam aku buat lawak..seriyes aku terkezut..dan tk sempat bangun pun...kira main dongak jer cakap...teruk2...takpa la...tak ingatnya dia kat aku...ade berapa lapisan peramid antara aku dengan dia....

...di saat camni, kita dapat tengok, boss yang pandai cakap akan dok menenyeh kat depa2 nih...selalunya mereka ni memang akan cepat naik la....jenis2 yang tak pandai cakap...duduk lepak lebey kurang pastu blah la....mereka yang pandai promosi diri, membawa diri akan dikenali...selalunya tak pandai mana pun buat keje..=)

No comments: