Thursday, February 11, 2010

Bila Kaum Cina Sibuk Beraya..Melayu Plan Cuti..

...cuti panjang ni beb..mau ke mana kita?...aku tak amik cuti tambahan pon...tak rasa nak cuti panjang melangut di rumah..hehehee..plannya ingin ke kota Bharu...jalan2 cari makan dan melihat abang sekeluarga di Machang...rindu kat keletah mek kelate yang dua orang tu..anak sedare aku yang selalunya aku tak faham apa yang dia orang cerita...kdg2 aku main iyerkan aja selepas penat mintak translation...ingat nak bawak kanak2 itu berjalan-jalan...walaupun di negeri mereka sendiri...oklah tu...selain itu, kak ngah ku tengah mengandung...setelah 9 tahun senggang...wah nak kena tanya apa petuanya ini...

..mana nak pergi merayap ni...satu2 tempat yang aku ingin nak pergi setelah mendengar kisah bestnya ialah Wakaf Che Yeh..nama cam best...pulak tu tempat shopping pulak...lagilah best...hehehe...maybe duit kena bawak cukup2...kalau bawak lebey...abis ar..abis ar....

..kalau jadi plan ini..sabtu akan bertolak dan senin akan pulang....moga terlaksana plan ini dan selamat pulang...hari rabu kerja...maybe ofis akan sunyi sepi dek kerna masing2 sambung cuti...best2..hehehehe....=)

1 comment:

kuizikel said...

wakaf che yeh mmg bestttttt.. pegi jgn tak pegi.. pusing keliling dulu baru beli... kekekke... klu pndai tawar, mmg boleh dpt murah... so far lagi murah aku tgk dr pasar ct kd