Wednesday, May 19, 2010

Penantian...

..begitu banyak benda nak cerita, tapi tak reti nak olah macam mana, so..hilang macam tu jer cerita2 sensasi terkini..hehehe...

..well, penantian satu penyiksaan bakal berakhir tak lama lagi nih...berakhir dengan kehampaan...kehampaan yang dah biasa aku alami sejak kahwin ni..apanyer??..alkisah, aku ni dah lewat didatangi cik P.. 3 bulan 10 hari weh...lewat period itu sudah biasa, memang dah biasa dan terbiasa-biasa..tapi lewat sampai 3 bulan lebey memang luar biasa sikit..tapi oleh kerana pas cek dengan dokte klinik haritu dia kata nothing..so sekarang ni boleh la kata dah biasa, tidak luar biasa lagi...anyway, still aku tak makan ubat seru cik P tu datang...why? entah..malas kot...biarlah dia naturally datang...

well, life goes on...nanti ramai la orang akan buat ayat..sabar..sabar..ecehh, macamla aku tunjuk muka tak sabar, menangis melalak tak tentu pasal...macam aku duduk meroyan mengadu nasib cerita itu ini...padahal diaorang yang tanya, eh takde apa2 lagi ke?..bila aku cakap takde rezeki lagi, terus jawab sabar...erm...entahlah, aku tau ade yang ikhlas cakap...tapi ade yang cakap for the sake nak respon ajer...kan bagus kalau tolong doakan aku..itulah yang terbaik...so, untuk mereka2 yang bernasib seperti aku..memang jiwanya sangat sensitif untuk spesifik isu..so, pandai2lah nak tanya or nak respon..paling senang, jangan tanya..itu yang terbaikk...

..lagi best, ade yang akan terus jump into conclusions,atau terus suggest tanpa bertanya..cth: makanlah bio***, makan itu ini...ade ke dia tau ake dah terai belum benda2 itu semua...bukannya aku update setiap benda apa aku telan, terai dan sewaktu dengannya kan...kan..kan...

dah..dah, ni tak pasal2 jadi entri emo pulak..baik2 aku duduk elok2..tak ganggu orang pon..bahagia seadanya...hehehe..pada kawan2 yang baca entri ni, tolong doakan diriku ini...:)

1 comment:

kuizikel said...

rasa lama giler tak baca entry ko.. updet2 la slalu yerk..

kita serupa... bila tak P mula perasan, bila datang P mula la menitik air mata teriak sorang2 dalam kereta.. hehehe..

kan ku ingat slalu dirimu dlm doaku yang tulus ikhlas ini..cewah...